Varför ska man alltid göra det värre än vad det är? ;)

Jag var på min gammla praktik och ja jag visste egetnligen et redan från början att det inte var så farligt som jag inbildade mig utan det gick jätte fint. De verkade bli glada fast en anning förvånade av att se mig där igen och min handledare sa att det var väl klart att jag skulle få godkännt även om jag hade 20 timmar kvar egentligen, så jag slapp att göra dessa. skönt nu när allt är så stressigt med allt annat : ) 
Sen har även Alex varit här vi såg mest på tv zappade mellan Disney Chanel, Tyra Bank show, Top model och made. 
Har även pluggat men tyvärr är rummet fortfarande stökigt jaja får ta det imorgon. 

Nu blir det film, filmen Swimfan har ju sett den några gånger innan en speciell fast bra film. Lite läskig också handlar ju om en tjej som blir helt desperat kär i en kille och förstör en himmla massa för honom.  Ska dessutom äta något gott till det vet inte vad men det märker vi när vi har kollat igenom lite i köket tror vi hade vindruvor i kylskåpet det kan ju vara gott : )

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback