Veckan i korta drag

Nu har jag inte bloggat på ett tag det beror på att jag inte har haft sladden som man ska ha för att föra över bilder från mobilen till datorn vilket gör att jag inte har kunnat lägga in bilder här som jag vill ha. Men nu orkar jag inte vänta mera så får väl kanske bli en remix av lite blandade bilder sedan.

Måndag - Jag vet att jag redan har skrivit om denna dagen men eftersom jag kommer att skriva om alla andra dagar denna veckan så kan ju lika bra nämna denna dagen också. Plugg på förrmiddagen, stan med Kim då vi fixade med Gians presenter och sedan på kvällen hade Alex tråkigt så han fick komma hem till mig men hade inte riktigt tid så han lekte med min lillasyster Elinor och sen kollade vi mest på TV.  

Tisdag - Träffade Gina den dagen. Blev pizza, en runda vid finjasjön där vi doppade fötterna och så fick hon en väsnkapsbok av mig som jag hade gjort själv i 20års present och försenad studentpresent. Sedan på kvällen var vi hos Kim där även Andy och deras kompis Alex var. Vi kollade på tv också fick Gina 20års present av mig. andy, kim och tanja. Presentkort på Makeuprådgivning, presentkort på kicks och presentkort på Massage.

Onsdag - Har redan skrivit detta men vi höll i en aktivtsdag för högstadiet. Min grupp höll i tipsrundan vilket var slappt och vi kunde bara ligga och sola långa stunder vilket slutade med lite solbränna.

Torsdag - Skrev prov denna dagen om Sveriges statskick. Känndes sådär men det är bara att hoppas på ett godkännt. Sedan var det ju även valborg denna dag. Tanja som jag hade bestämmt att fira valborg med kunde inte längre eftersom hon var tvungen att plugga på sin tenta. Istället åkte jag in till Kstad med Kim, Nille och Alex där vi skulle träffa Bea,Freja, Sandra och en kille till som jag inte kommer ihåg namnet på. Först var vi och grillade korv i tivoliparken det var trevligt och myssigt. Och en sak som nästan måste nämnas är ketchup flaskan ja man kunde inte få ut något ifrån den och när man väl gjorde det så sprutade det som fan. Efter grillningen åkte vi allehopa alltså 8 person i Kims bil hem till Bea. Där vi chillfestade. Lite folk kom och gick. Somnade sedan en timme på Beas säng innan vi åkte hem. 

Fredag - Hade bestämmt mig för att ha plugghelg så det blev en hel del pluggande. Sedan på kvällen så var det grillning som gällde på fredriks balkong men när jag och Alex var i affären så fanns det varken korvbröd eller hamburgarebröd så då bestämmde vi oss för att det fick bli en pizza att dela på. Gott det med! Kom upp till Fredrik där det spelade rockband. Kvällen slutades med film uppe hos Alex.

Lördag - Skrev klart mitt arbete om kvinnomisshandel idag. På kvällen hade vi gäster och sen skulle det blivit fest med macdonalsgänget (de som jobbar där brukar nämligen festa tillsammans) men vi fick inte komma dit sen och Sandra som jag skulle ha umgåts med kom aldrig till Kim. Men jag var iallafall en sväng nere i djupadalsparken med killarna. Men det var rätt segt och det blev tidigt hem. Satte mig framför datorn och fastnade.

Söndag - Ja då var det söndag och ja kan redan berätta vad som kommer att hända denna dagen plugg och Tv. Fast egentligen kan man väl aldrig riktigt veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback