Skolan : /

Jag är ju smart , för jag mitt smarto som har åkt tåg till Kristiandstad så många gånger tog bara för givet att ett viss tåg var till Kstad men så fort tåget börjar rulla så märker jag att jag sitter på fel tåg. Så var bara att hoppa av vid nästa hållplats och åka tillbax men sedan väl i skolan så märker jag att jag att den första lektionen ändå är instäld, skönt det. Sen har vi även svenska fast för mig var det bara att lämna in mitt sista arbete i den kursen. Lunch- Tacos. och sen redovisning i funktionshinder bara jag och Emelie som skulle redovisa vårat arbete för läraren, gick väl hyffsat bra. Fick sluta sen efter 12 så kunde ta bussen med dem andra sedan vid halv 1. Så himla skönt att komma hem tidigare än vad man hade tänkt sig, för egentligen slutar vi inte förrän 2. O snart blir man nog helt ledig på fredagar vilket ska bli riktigt skönt.

Ikväll vet jag faktikst inte riktigt vad som händer hade ju tänkt mig en suparfri helg men det verkar bli fest antligen här i Hässleholm och Qbar sedan men har även en fribiljett till Grand i Kristiandstad så hade inte varit helt fel heller att dra dit med några klasskompisar.

Men nu ska det städas och plugga matte här först fick nämligen reda på att man fick IG på nationella i Matte B och detta måste kompleteras genom att göra prov i varje kapitel för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback