Sex med exet

Kollar på fråge olle nu på kanal 5 de pratar om att ha sex med exet.

Själv vet jag inte vad jag ska tycka om detta. I studens hetta tror jag att det kan vara ett riktigt bra sex för det var väl i de allra flesta fall inte sexet som gjorde att det tog slut. Dessutom så vet man vad den andra gillar och vart man har varandra i sängen. 
Men efteråt tror jag inte att det är lika bra längre kanske har den ena lite känslor kvar och då blir den antagligen sårad iallafall även om ingen är kär så tror jag att det blir en konstig stämning efteråt. 

Vad anser ni om detta? Har jag rätt eller tycker ni något annat?


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag skulle inte kunna ha sex med mina ex faktiskt ... Hade kännts sjukt fel ! Plus att jag antagligen inte ens hade blivit tänd på dem nu längre .

2009-05-13 @ 23:35:55
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Kim

Jag har haft sex med mitt ex efter att de tog slut, bästa sexet jag nånsin har haft faktist, men de blev ju lite dumt för jag ville ju mer än vad hon ville, hon ville ju bara ha lite mys o nån o trösta sig hos efter att hon hade dumpat sin kille, men de kan ju funka beror ju lite på hur ens relation va innan o vad för känslor båda har nu

2009-06-23 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback