RIP

Visst var gårdagen trevlig - förfest, björket och sen Qbar.

Fast när man nästa morgon vaknar och får veta att en av föräldranas bästa vän har dött och att han blev hittad av sin sambo (tror inte de är gifta) och hans 7 åriga dotter då känns det nästan förjävligt att ha varit ute och festat under tiden.
Hur kan man festa under tiden som något så hemskt händer? Fast ingen kunde ju veta om det. Han hade dåligt hjärta och han hade blivit tillsagd att inte stresa men han fortsätte med det iallafall. Kan inte förstå att det har hänt. Han var en så trevlig och rolig människa brukade reta mig för min läpppercing han sa att man hade ju kunnat ta den med en fiskkrok osv.  Och jag tycker så fruktansvärt synd om hans familj. Att vara 7 år och hitta sin pappa död det är fan inte okej!! Inte att göra det som sambo heller förstås. Dessa människorna står min familj väldigt nära så känns jätte hemskt. Men det går bara inte att förstå att det har hänt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback