Ointressant vetande

Uch jag hade riktigt stökigt på mitt rum hade tom påsar där jag bara slängt i saker för att jag förrut i haft tid att städa nångång :/ Så var en hel del att städa och det tog ju sitt lilla tag. Dessväre är jag fortfarande inte klar jag ska båda damsuga och damtorka för det kryllar ärligt talat av damm i mitt rum. Men först ska jag ta en lång paus. Jag ska ducha, fixa med lite andra saker och göra klar ett skolarbete. TRÅKIG DAG!

Inte för att jag tror att ni bryr er men  nu har jag skrivit upp vad jag har kvar att göra så när jag har gjort detta, ja då är jag färdig med studierna på gymnasiet och redo för studenten : D (Dock bör jag få läsa engelska A på komvux :(

Samhäll
- Göra stenciler i EU, FN och Internationella relationer
- Prov i Internationella realationer, EU, FN
- Prov i Ekonomi

Matematik
- Prov på kapitel 2
- Prov på kapitel 4

Religion
- Grupparbete om sekt

Yrkeskurser
- Lämna in papper att jag är godkänd från praktiken
- Öva massagegreppp
- Prov i allemansrätten
- Göra frågor från boken "Fräknar på hjärnan"
- Skicka kvinnomisshandel arbete till urkund


Annat som måste göras

- Söka till Engelska A på komvux :/
- Betala räkningar :(
- Damma och dammsuga rummet
- Skicka ut inbjudningskort
- Fixa svart skärp till klänning
- Köpa svarta skor till studenten
- Säkert en miljon saker som jag glömt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback