Ibland måste man ta mod till sig och göra jobbiga saker :(

Slutade tidigt idag efter att ha haft religion och svenska. De flesta kurser håller verkligen på att ta slut nu och det är riktigt skönt. Har ett personligt brev och CV att skriva i svenska B sen är även den kursen slut och efter att jag och Emelie har redovisat imorgon på funktionshinder kursen så kommer även den vara slut.
Dock har jag praktiken kvar som jag verkligen måste ta tag i nu , jag var där förra terminen varje måndag men sen skulle jag vara där på jullovet men det blev ingenting av det och sen har det bara runnit ut i sanden dels så har min lärare som skulle ringa dem varit sjukskriven väldigt mycket denna terminen och dels har de på praktikplatsen varit svåra att få tag i men nu får jag själv pröva att ringa dit. Måste samla lite mod till mig först för det är fan inte kul att komma nu ett halvår efteråt men samtidigt så MÅSTE jag , jag har nämligen 2 betyg som hänger på detta och annars blir det IG :(
Som belöningen sen tänkte jag att jag skulle ta och köpa 1-2 böcker. 
Har även en räkning som måste betallas, rummet ska städas och så måste jag en gång för alla skaffa kort till mitt studentpass.

Så har lite saker att göra nu men vi hörs sen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback