090317

Det har varit riktigt fint väder idag man får vårkänslor vilket är otroligt myssigt. Tänk att sommaren faktikst är här snat igen. eller ja iallafall våren.

Har inte alls gjort spec mycket idag varit i skolan och haft matelektion och sen skulle vi på studiebesök på kursen "människor i behov av stöd". Vi skulle till Valjeviken i sölvesborg, en timmes bilresa dit.
Valjeviken var typ en semsteranäggning för funktionshindrade, de kunde orda det mesta som de funktionshindrade vill göra tex drida, cykla (med händerna) m.m. Det är ju jätte bra. De hade även rehabelitering, skola, rspa, badhus och idrottshall. Dock tyckte jag inte det gav mig något att åka dit.

Nu borde jag egentligen sova, ska iallafall gå och lägga mig nu ochkolla på Gossip Girl.  Det är tråkigt att inte ha en serie att följa så även om jag inte tyckte om första avsnittet så tänkte jag prova ännu en gång. Till det ska jag dricka ett glass kalt vatten med isbitar (hoppas vi har några) tänk att något så enkelt som isvatten kan vara så gott ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback