Paus

o om ni vill veta så har jag inte gjort något jätte spec idag och igår, umgåts lite med Alex. Men det funkar tyvär inte längre och jag får en massa skit att det är så jag vill ha det. Nej det vill jag inte men jag klarar inte av att få typ 50 misade samtal efter varje fredag o lördag kväll, massa svartsjuka det sluta bara med att jag blir irriterad så fort jag ser personen och vi börjar bråka om världens minsta lila skit sak. Vi borde ha kört på att vara vänner istället men tyvär så gjorde vi ju inte det.
 Kankse funkar det senare igen men nu behövs det faktiskt en paus.

Nu ska jag nog se film eller spela the sims , fick nämligen nya the sims 3 idag av  Alex också bjöd han mig på thailandsbuffe . Tack för det iallafall ( :





I natt skulle vist Gina komma hem (hon har varit i Tyskland ett tag) så hon hör förhoppningsvis av sig imorgon : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback