Midsommar och dagen efter grillning vid guldkusten

Jag hatar när jag inte har bloggat om saker som  har hänt på en  gång . Man vill ju inte fortsätta att blogga om annat utan att ha nämnt viktiga saker som har hänt. Känner inte för att skriva så jätte mycket idag heller eg vill mest bara ha det nerskrivet för min egen skull för bloggen är som en dagbok för mig det är så kul att kolla tillbax och se saker som man har gjort.

Så nu börjar vi med midsommar som firades hemma hos mig. Jag, Gina, Nile, Bea, Freja och Erika började dagen med att äta midsommarmat som vi hade köpt dagen innan. Andy, Therese och David spelade kort under tiden.
Sedan blev det förstås jordgubbar och glass och det började droppa in lite mer folk.
Det dracks, badades i min pol, käckades snacka m.m.
Tack alla som kom. Vid 12 tiden kom mina föräldrar hem och då drog vi vidare på fest på en gård. Dt snackades om ifall det egentligen skulle vara så kul på den där festen det kanske inte var så många där osv. Men eftersom det ändå kändes dumt att störa mina föräldrar så drog vi dit och det visade sig vara över 100 pers på festen. Mycket trevligt även det.  Kvällen avslutade med efterfest hos Nille.



Kom inte hem förrän vid 5 på morgonen trots det så var jag uppe vid 10 och städade efter oss , dock tvingad av mamma och pappa. Tog två timmar men snacket var redan igång vad skulle vi göra denna kväll. Det hela slutade med grillning vid guldkusten. Trodde vi skulle få plats i en bil men det slutade faktiskt med 5 bilar. Medans de andra grilade riktigt kött som kyckling m.m. Så höll jag mig till korv faktiskt. Sedan grillade vi masmelers (som jag inte kan stava till) till efterät. och spelade kub. Det var en trevlig kväll även detta och många roliga diskusioner kom  upp ." Jag har hört att Incest är okej så länge det håls inom familjen" Tror David har missuppfattat det där lite och snackades även om hur igelkotar har sex med tanke på tagarna, det var någon som kom underfund med att de rulade ihop sig till en bol med den ena på rygg och den andra på mage detta tyckte jag lätt gulligt. Tyvär blev det kalt rätt tidigt så vi var några som drog till Metchi och Anna på fest. Inte så kul direkt så efter lite tjat drog vi hem till Kim och såg på film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för du o nille är så tråkiga o sitter o tittar bara, får ju släppa loss lite när man är på fest :P

2009-06-23 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback