För jag har tagit studenten, fy fan vad bra jag är

Jag förstår det knappt men nu har jag faktiskt tagit studenten :O :D :D
Det hände i fredags den 12 juni det var upp tidigt på morgonen locka håret, fixa sminket och allt annat som behövdes göras sen klockan 7 befan jag mig i tivoliparken på champangefrukost. Trots det dåliga vädret skålade vi i champang och njöt av att dagen var kommen. Sedan blev det baguet och betyg i klassrummet, kyrkan, tårta i matsalen osv lite innan 13,00 var vi alla samlade i gymnastiksalen och kl 13, 00 hade man magknip för då var det äntligen dags att springa ut och som vi tjöt av glädje när vi stod där och sjöng studentsången ; D Sedan blev det en runda i Emelies pappas bil tyvär regnade väldigt mycket så blev bara en kort runda sen blev jag avslapt på stationen där Alex, Kim och Gina sedan kom och hämtade mig. Åkte hem till mig och kl 17, 00 kom gästerna. Vi hade fixat med 2 partytält på trädgården och det blev en trevlig fest där jag drack tysk dricka men tappade ut alltihopa, fick fina presenter, åt god mat och dansade till musik. Tack alla som kom och tack för presenterna !
Sedan kl halv 11 så stack vi o hämtade Sofie på stationen som kom direkt från Göteborg och körde till Kristiandstad. Träffade Martin, Peter och Erik där som  tyckte det var för lång kö och körde tillbax till Lund. Trots att kön var lång så gick det hyffsat snabbt att komma in. Eller nja till andra sidan kanske man ska säga där The Podels spelade för att sedan komma in på stället så fick man köa lite igen. Träffade Sassa, Bea och Freja där trevligt!








Redan nästa kväll  var det dags för en återställare , förfest hos Kim, björket, pizzaria och sedan efterfest hos Nille. Det blev en riktigt trevlig kväll det också.



Söndagen tillbringade jag mesta dels i sängen för jag var helt seg, kollade på två bra filmer på kvällen. Idag har jag också legat länge i sängen har läst boken "Då gråter änglarna" som handlar om en tjej som föddes in i Jehovas Vittne och växte upp som Jehovas vittne. Hon fruktade både Jehova och sin mamma. Riktigt hemsk berättelse. Men jag har massor att göra nu rummet ska städas, ansökan ska in, ringa körskolan osv. Så dags att sätta igång nu.

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Ja, det kan jag hålla med om!

2009-06-16 @ 23:06:19
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback