Stan med Kim och Nille

Har varit på stan med Kim och Nille. Det blev några små ärende köpa dricka på systemet, köpa leggins. Dessutom köpte Nille vax så imorgon ska han vaxas och lilla jag är ju trög som vanligt ;P
Han sa till kassörskan "Detta är smärtfritt va?" Varav kassörskan säger "jadå" och jag blir förvånad men tror på det och säger "Synd": Men självklart är det inte smärtfritt och både kassörksan och Nile tycker nog att jag är lite trög och hon säger att hon bara sa det för att lugna han . Eller något likande. Kanske inte låter så speciellt men fan vad jag kände mig trög.
Sen bjöd iallafall Nille mig och kim på fika. Jag ville ha cheskake fast fick bli morotskaka och lite jordgubbsdricka.

Planerna är i full gång om vad som ska göras ikväll.
Filmkväll hos Dennis med vänner?  bio med Nile och kanske fler?  laga tacos och spela spel?  stick till någon sjö? eller något helt annat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback