Karnevall igår och mest förrvirad idag

Just nu är jag irriterad tänker inte gå in på det men det känns inte bra. Fördärvade en del av stämmningen som jag hade fått upp inför studenten nu. Men i vilket fall som helst eftersom ni ändå inte förstår ett dugg av vad jag skriver om så kan jag istället ta och berätta att jag har köpt ett svart band som jag ska knyta i en roset runt klänningen så nu är klänningen verkligen jätte fin : )
Igår var det dessutom karnevall , började med förfest hemma hos Sassa med Sassa, Tina och Emelie. Vi var nyckelpiggor sen träffades alla studenter utanför polishuset och gick en karnvellståg genom krisitandstad det hela avslutades i tivoliparken med lite fest. Sen var jag och Alex och köpte skor till mig och delade på en pizza. På kvällen åkte vi in till Kristiandstad igen umgicks med Bea, Freja , Kim, Anton och Alexander. Trevligt även om det inte blev  som planerat.
Ikväll är jag iriterad över den saken som jag inte vill nämna förstår bara inte, ska handla studentmat och ska kanske förbi Kim en sväng på filmkväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback