Filmkväll hos Andy

Filmkväll igår då hos Andy . Det var jag, Nille, Kim, Therese, Elin, Fredrik, David och Dennis då som kollade på tre filmer. Fast den första gillade inte jag och efter att Elin hade kommit med Ben och Jerrys glass så hade jag blivit jätte sugen på det och fick Nille till att följa med mig och köpa sådan. Först kvantum fast där hade dem inte det så det var bara att gå till Videomix att köpa den där istället. Gud vad gott det är. Blev en hel del snack till filmerna bl så undrade Nile vad det var för någon matta och sa "vad är det för matta? Är det såndär riktigt ludder?" Lite felsägning där ja haha men gud vad vi skrattade. Det verkade även brinna någonstans vid stan för fan vad jag det stank rök o sen såg vi brandbilen.

Men nu börjar klockan bli mycket , halv 2 snart och jag har inte kommit upp från sängen så måste se till att göra det och sen ska jag ner till stan har ju lite ärende där.

Ps. För er som undrar om min fundering som jag hade igår så tog jag faktikst och berättade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback