Bio, begravning och midsommar

Ok, jag har blivit väldigt dålig på att blogga måste väl erkänas, nu är det typ en vecka sen jag bloggade sist.
En del har hänt jag var på bio med ett gäng vänner och såg baksmällan , en väldigt kul film som jag absolut rekomenderar, jag har varit på begravning :( Det känns rätt skumt att jag bara inte kan inse att han har dött. Tycker iallafall väldigt synd om hans barn och Mia som var tillsamamsn med honom. :(
Har även hänt en del andra saker men som är mindre viktiga.




Igår var Gina, Freja, Jeanet, Kim och Nille här vi grillade och fixade inför midsommar och nu idag så är det ju midsommar och det ska firas hemma hos mig. Vännerna kommer hit vid 5 så ska vi käka och festa. Så måste börja fixa med musiken nu. Glad midsommar på er allihop ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback