OBS en anning PRIVAT!!

Vad bör man egentligen göra när man känner för att skriva av sig?? Bör man låta bli eller skriva egentligen asså? Bästa sättet vorre väl om man kunde skriva på något ställe där inte lika många såg men vart skulle jag då skriva, kanske kan man göra så att man kan låsa visa inlägg så att bara vissa kan se? Får kanske ta och kolla upp det.

I alla fall så sitter jag här nu och funderar. Hur kommer det sig att jag hamnade här i livet? Hur kommer det sig att jag och den där killen som jag hade på G det med för 2 år inte kan låta bli att tjaffsa? Vad är det som gör att han efter 2 år fortfarande har känslor för mig och beter sig helt svartsjuk? Hur kommer det sig att jag inte kan låta bli den killen som jag för 2 månader inte alls kunde tänka mig något än som vän med??


 Jaha nu var det som jag inte har gjort på typ ett helt år gjort och vad ska man säga det var skönt. Men vad är det som händer egentligen? Jag och mitt gammla ex bara bråkar och nu är faktikst kontakten helt bruten. På ett sätt känns det lite sorgligt, man har ju de gammla minnerna kvar men sammtidigt måste man tänka på hur det var nu i slutet och det var verkligen inte bra. Tjaffsade hela tiden och kunde inte träffas utan att jag var irriterad och han snackade om svartsjuka. Funderar på att skaffa nytt nummer för orkar inte med att han ska ringa mig hela tiden men samtidigt vill jag ju inte behöva skaffa nytt nummer pgr av det.

Men som sagt hur kommer det sig att jag hamnade här? Har jag och killen som jag för 2 månader absolut inte kunde tänka mig att bli tillsammans med något på gång nu helt plötsligt? Eller bör vi hålla oss till att vara vänner? Han ställde ett ultimatum igår och förviso har han helt rätt , vi kan inte fortsätta så här för det kommer sluta i kaos.

Men han får faktikst vakna snart den sovtutan för han bara sover och sover och på tal om att sova är det inte meningen att om man sover med en kille så ska man sova tillsammans och inte en meter ifrån varandra?? Hum kanske ändå inte är någon kille för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde ge ett enkelt svar på det men då blir du så sur som vanligt så e bättre att vara tyst antagligen!

2009-07-21 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback