RixFm igår

RixFm var på Kristiandstadfestivalen igår så efter att jag hade varit hos Nille och käkat upp min pizzabit från gårdagen så tog vi tåget in till Krisitandstad där vi träffade Gina och Freja. Gick på jakt efter dricka fast jag tog en milkshake istället dock var inte den så god. Sedan började klockan närma sig 8 då Rix Fm skulle börja så vi gick dit. Träffade även Sofie, Dennise, Isa, Erika och erikas kompis där och sen kom Kim. Det var ju inga jätte bra artister egentligen. E.M.D, Velvet, Janet, Kim, Ola, Star pistols och style. Fråga mig inte varför men helt plötsligt på Style så brast det och tårarna började rina. Fråga mig inte om varför men jag saknar tiden som en gång var men som vi förstörde.

Efter RixFm så gick vi lite runder åt mat på burger king osv. Sandra ville att jag skulle komma på någon fest men det blev inte så för det var för långt iväg.

Idag har jag inte gjort så mycket. Alex kom hit vid 1 tiden och gav mig en biljett till tivolirock eftersom jag slarvat bort min andra. Blev förvånad men glad. Tack. Efter att han gått gjorde jag lite mat pasta med skinksås och salad. Åt det och låg på tv och kollade på rom raiders, homemakeover och Tyra Banks show.

La mig där ute för en stund sen för att plugga körkortsteori men jag orkar faktikst inte med den värmen som det blev ute när jag sk plugga så får plugga här inne istället och ska fortsätta med det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback