Utflyttningsfest hos Andy

Andy hade som sagt utflyttningsfest i lördags. Stack först hem till Kim där även David, Gina, Fredrik och Uffe var. Jag och gina gjorde vid oss lockade håret och målade naglarna medans killarna kollade på film. Sedan åkte vi hem till Andy. Mycket folk som kom dit vilket alltid är trevligt. Det spelades rockband och festade men Andy blev rätt packad och började spy i vasken och då var det ju bara för oss andra att bege oss ut. Men festen var trevlig blev lite chokad när jag dock fick veta att jag hade vetat i flera år vems Andys flickvän var men hon inte kläckte ur sig det förräns på festen hähä. Vi gick till Qbar sen där man träffade lite folk, Ek och killen som jag sedan förrut hade bjudit på min student utan att veta om det. Trevlig kille det. Det slutade dock i lite kaos alltihop , men jag hoppas att du inte allt för sur, känns som du är det.
Efter Qbar blev det lite pizza och besök hos Kim innan jag sov hos Nille (hade ju varit så dum att jag la väskan i Davids bil eftersom den vägde en hel del när vinet som jag inte öppnat låg där i. Men även hemnycklen låg där i så kunde ju inte sova hemma)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback