Pizza med mamma ( :

Först var jag och jobbade i affären idag och sen när jag hade slutat så kom mamma och skulle bjuda mig på pizza på en pizzaria (: Gott tack mamma!



Sitter här med Elinor och ritar ritsagor just nu, skulle träffat Gina sen men hennes chef hade ringt efter henne så hon skulle jobba.



Vad ska man säga? Bloggfight? För fan jag trodde vi var vänner. Visste inte att ni trodde att jag var sådan som medvetet ville såra andra :O Riktigt sjukt! Men om ni vill något så säg det face to face istället för i en blogg för fan!


Kommentarer
Postat av: Bea

Alltså Emma jag tror inte du fattar vad vi menar . Är väl bara kul om du och Nille blir ihop . Det vi syftar på är ju allt som du och Nille höll på med innan . Du gav honom en massa förhoppningar och sen bara dissade du honom . Känns som att du gjorde det medvetet , men visst det gjorde du kanske inte . Men du måste inse att han nog inte mådde så bra av att du dissade honom så mkt hela tiden . Och du kan verkligen inte jämföra det med mig och Kim , för vi var 100% säkra på att vi ville samma sak . Det var inte du och Nille .

2009-07-20 @ 20:11:13
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Bea

Freja kommenterar :

Vem är det som pratar bakom ryggar eg ?

2009-07-20 @ 20:20:20
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback