Du kommer alltid att vara speciell

Igår kom de upp minnen, minnen om en tid som var för lite mer än ett år sedan. Vad ska jag säg? Tror det eller ej men jag saknar saker som en gång var. Fast attt jag vet om att det  verkligen inte funkade. Det var ärligt talat mest kaotiskt och en massa tjaffs. Du var en så himla fin kile fast vi var på tok för olika.  Även om det aldrig kommer bli som då så ska du veta att du faktikst varr speciell för mig och det finns stunder som inte jag heller kommer att glömma.


Uch tycker egentligen  inte om att läsa det där för orkar inte tänka på hur tokigt allt blev och hur mycket jag egentligen fick stå ut med.

Jag vill fan bara hitta någon att dela allt med varför ska det va så fucking jävla svårt?? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback