Babyrosa smoothie och Andra Avenyn

Skulle varit med Sandra, Andy och Kim ikväll men det blev tyvärr inte så , sen frågade Sandra om jag ville följa med henne och Anton och spela biljard ikväll. Kan inte spela biljard måste försöka lära mig det nångång för det verkar kul. Martin och Peter försökte lära mig det på Sandras 20års fest men det gick inte så bra då för jag var inte direkt nykter. Tyvär var klockan rätt mycket då så jag kunde inte följa måste nämligen försöka sova tidigt ikväll för imorgon ska jag upp tidigt och gå på studiebesök på min gammla grundskola, detta trots att jag egentligen har lov nu.
Har precis fixar mig en smoothie , fullkomligt älskar smoothie : ) Det har ju så många fördelar tex ljuvligt gott men inte onyttigt för det, går jätte snabbt att tillaga och man kan ju variera det så mycket.
Just nu har jag vanilyoghurt, banan och jordgubbar den är het babyrosa ;) hehe
ska drika den och se på gårdagens andra avenyn avsnitt som både jag och Sandra glömde bort helt igår. Förresten när jag var i Göteborg så höll jag på att gå på Kim i Andra Avenyn. Det ni ;) Måste ju skryta nångång om det hehe.

Sen ska jag som sagt sova.

Ni får ha det så bra Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback