Studentmössa och Smoothie på stan

Hejsan : )

Idag fick vi våra studentmössor dessväre var min en anning för liten, alldeles för liten. Men på deras hemsida står det att man kan skicka in den och få tillbacka den 1-2 storlekar större får se om jag gör det annars får jag försöka använda den mycket själv här hemma och töja ut den. Får se.










Sen träffade jag Sandra i stan vi gick och fikade beställde en smoothie , så himla god. Sen gick vi lite i affärena det blev bara en kajal och ett nagellack.




men nu ska jag se om jag hitta några intressanta böcker vill ju iallafall ha en shopolic säger ja , sen ska jag börja leta fakta till mitt arbete om kvinnomisshandel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback