Min helg

Hoppas ni haft en trevlig helg, det har iallafall jag.
I fredags var det förfest uppe hos Kim var en hel del härligt folk där sen vid 23 tiden så följde jag och Sandra med Fredrik och hämtade hans flickvän Elin på McDonals där hon jobbar och sedan körde vi till Bowlinghallen där de andra från festen var. Första gången jag förstod mig på bowling och det gick faktikst rätt bra ett tag. Efter Bowlingen stack några av oss till Qbar. Jag och Sandra blev bjudna på champange och cider av några killar och träffade även ett par andra snygga killar som dock visade sig vara homo och tillsammans med varandra.





Sen i lördags var jag väldigt seg var iväg på en lite dagstur med mamma, systrar och Gina först shoppingrunda i Kstad men var seg och jag o Gina gick och satte oss på Mcdonals efter ett tag. Sedan åkte vi in till Åhus, var vid havet och åt glass på glassbåten.
 



Åt påskmat på kvällen och smarta lilla jag plockar på mig en hel talrik full med påskmat när jag sedan har sättit mig ner så kommer jag på att jag skulle iväg o grilla med vännerna bara en timme senare. Så väl nere med vännerna vid grillning i djupadalsparken så grillade jag bara banan med choklad i men gott det : ) Alla andra frös förrutom jag så efter ett tag begav vi oss upp till Kim där vi spelade spel och kollade på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback