Scones och värk

Hejsan

Hur mår ni ? Förhoppningsvis bättre än familjen Purk.
Här är det som värsta sjukstuggan. Pappa ligger och hostar på soffan , syster på sitt rum.
Jag är inte så förkyld längre , lider dock av värk (ja ni förstår) och jag kunde typ inte sova på hela natten.

Nu har jag scones i ugnen och jag hoppas på att de bli riktigt goda =)
Första gången jag testar att göra dem som bollar istället för ja vad man nu ska kalla det
där andra sättet förr.

Jag vet inte varför men jag lär aldrig glömma när vi bakade scones på nyboda, det var ett sånt där litet
läger (vet inte om man kalla det för läger för man åkte ju hem varje natt, förrutom en) som man kunde åka iväg på sommaren på när man gick på mellanstadiet och det gjorde jag o min bästa vän Gina.

Förresten så snackade jag o Kim härromdagen om det där med scones han sa att man inte kunde äta det som frukost utan att det var fika själv anser jag att det är frukost, vad tycker ni ??

Nu måste jag nog gå och se så att inte mina kära scones bränns hehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback