Hatar linjära funktioner , fest snart ! : )

Jag verkligen hatar matte har försökt plugga det i drygt 5 timmar nu himla tråkigt och det tråkigaste är att det verkligen inte vill gå in jag fattar fan ingenting av linjenära funktioner och jag som hade bestämt att jag skulle klara av rätt mycket för att sedan kunna gå ut och roa mig och fira lite att jag hade varit duktig . Men fan det här går inte :( Men jag tänkte fakktikst inte sitta hemma ändå för jag har pluggat fem timmar och varit väldigt duktig och verkligen försökt göra mitt bästa så det får räcka för idag ut och festa lite ändå så får jag ta nya tag imorgon.

Tänk om våran mattelärare hade varit normalt man går fan inte som mattelärare bara igenom 2 kapitel av fem och man har fan prov efter varje kapitel men nej det har våran mattelärare inte gjort utan han går bara på nationella. Så nu när man inte klarade efter nationella så får man göra 3 matteprov på 2 veckor. Sinnessjukt!

Men äch ska fixa till mig nu sen är det utgång till björket fast först förfest hos Nille. Hoppas ni får en trevlig kväll för det tänker faktikst jag ha ;D

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Sv: Tack så jätte mycket. Jätte gulligt med trevlig feedback :)

2009-05-24 @ 11:32:52
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback