Vad har ni haft för er idag?

Jag stannade hemma faktikst måde inte alls bra såg konstigt nog suddigt, kunde knappt stå på benen, hade ont i huvudet och ont i halsen så fick helt enkelt bli hemma.  Men egentligen kan jag erkänna att jag nog överdriver en hel del
för jag orkade inte med skolan var väl den största anledningen egentligen. Blev så satans sur på en klasskamrat igår så
jag sket i det.

Jag sov väldigt länge imorses gick inte upp förrän halv 3 och fixade varma mackor. Jag vet väldigt dålig frukost men det är ju rätt gott och lättt tillagat.
Sen har jag mest pluggat resten av dagen. Skulle egentligen gått ut och gått en runda med Sandra och Kim men så blev det inte. Nu ska jag plugga klart om Antroposofin skit tradigt  
Trodde klockan var halv 11 men den var tydligen halv 12 så hög tid att gå och lägga sig nu , ska bara ta mig en duch först sen blir det till att sova som sagt.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback