.

Väckarklockan började ringa vid 20 över 8 jag ställde fram den hela tiden men 20 minuter senare, 20 i 8 så var jag så illa tvungen att gå upp för jag skulle va hos tanläkaren bara en halvtimme senare och då dessutom hunnit cykla dit.
Men jag hann . Tandläkarna är skit stränga med tiderna ju och visst jag förstår dem men är det inte lite dumt då av min tandläkare att ALLTID vara en halvtimme försenad. Varför kan hon inte säga en halvtimme senare isåfall. För som sagt det är inte en gång som hon är försenad utan ALLTID och jag är hos tandläkaren ofta.
Jaja det gick bra hos tandläkaren bytte ståltråd som jag kallar det, vet inte vad det heter egentligen, jobbigt bara när det behöver spänna och öma om tänderna.

Sen blev det hem och sen när mamma skulle köra ner till stan och jobba i affären så följde jag med ner hade ju några ärenden, skulle hämta pink biljettter TANJA NU HAR VI DEM =D skulle även köpa mascara och kalender : ) Sen tog jag bussen hem.

Och började laga mat hade ju inte hunnit äta någon frukost än, Jag tycker om mat som man kan varira som tex pasta och Smoothie. Och eftersom vi hade gammal pasta i kylskåpet så tog jag precis och slängde ihopa den med lite
allt möjligt annat som jag hittade i kylskåpet som pasta slängde ihop lite allt möjligt som rödlök, tomat, keso, banan, ketchup,  korv , skinka(Jo jag vet att jag skulle försöka bli vegetarian men det får bli när pappa lyssnar på mig och börjar köpa hem sån mat). Ok får väl säga att det inte var det godaste jag ätit men ändå rätt ok. 
Till efterätt blev det en panaka, också gammal smet sedan igår. 

Nu kom postbilen Snälla snälla gud säg att han kommer med mina böcker som är så efterlängtade inte för att jag har tid att läsa egentligen måste ju söka jobb, plugga skolarbeten, plugga körkortsteori och städa. Men tycker böckerna kan komma ändå. Snääääääla ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Du kan delta utan att behöva springa fort :)

2009-03-03 @ 13:05:10
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/
Postat av: katrin granlund

fin blogg:)

2009-03-03 @ 17:11:36
URL: http://katringranlund.blogg.se/
Postat av: melina

svar: nej jag tror inteheller dom spelar mitt på dagen fast man kan alltid ljuga lite för föräldrarna (A)

2009-03-03 @ 17:21:21
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: melina

svar: jag vet inte, har inte ens frågat om jag får campa. mitt förslag var hotell, hahaha.

2009-03-03 @ 18:23:39
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: Tanja

YES YES YES STOCKHOLM HÄR KOMMER VI!!!!

2009-03-03 @ 21:52:05
URL: http://tanja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback