Twilightfilm med Sofie, Kim och Lina : )

Imorses höll jag på att skriva att det var fantastiskt att vakna upp att solen sken och så viddare men sen under kvällen så kom snön. Hade ju det på kän att den skulle komma eftersom det har varit snö högre upp i landet. Jag vill inte ha snö nu :( Asså snön ska altid komma när man inte vill ha den som nu tex men sen när man vill ha den som på julafton ja då kommer den inte . suck.

Var iallafall hemma hos Sofie ikväll , Kim och Lina var också där.
Vi såg Twilight. Min kompis Tanja har snackat väldigt mycket om den och är helt tokig i filmen och böckerna så därför hade jag väldigt höga förväntningar men den levde inte riktigt upp till mina höga förväntningar. Men den var absolut bra och han hmm jag vet faktikst inte vad han heter men han var riktigt snygg fast filmen var lite små seg ibland.

Vi åt även chips, snackade och hade allmänt trevligt.
Och sofie hon är en rolig filur som hela tiden skulle utbrista saker till Kim som "Ska du inte ta upp den" "Kommer den in"  osv. Ja ni fattar men självklart så var det inte det hon pratade om utan om annat. Men det var riktigt kul och vi kunde inte låta bli att asgarva.

Jaja nu behöver jag verkligen sova ska upp tidigt och ta tåget till skolan ju, 
för den här gången ska jag faktikst dit! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

2009-03-13 @ 08:53:05
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: J

Äntligen en tjej som inte höjer twilight till skyarna.

2009-03-13 @ 11:26:21
URL: http://starfield.blogg
Postat av: BJERNHAGEN

- ta chansen & tyck till i min blogg nu om det är något du saknar/vill se av mig! make a word :)

2009-03-13 @ 17:57:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback