Mobil på väg

I sommars blev min mobilen stulen på en festival och sedan dess har jag knappt haft någon mobil ,
eller jag har haft en gammal mobil lite då och då.
Och om ni undrar hur jag har klarat mig så har jag knappt gjort det men det har fått funka. Självklart hade jag skaffat ny mobil för länge sedan ifall de inte hela tiden hade sagt att jag snart skulle få en ny med försäkringen. Men sen har det varit en himla massa kladd iminummer saknas, sen saknades det andra och sen gjorde inte polisen som ha sa att han skulle göra osv. Men nu när jag ringde för sista gången för att återigen fråga efter skadenummer så sa hon i telefonen att ärenet var avslutat och godkännt och en ny mobil på väg till affären så de skulle höra av sig från affären sen sa hon : )          Skit skönt ju ! = D






Annars  har jag inte gjort så mycket idag städat, gått igenom mina gammla skivor, ringt scn och försäkringsbolaget och lagat mat till mig blev pasta som vanligt också falukorv.

Men nu ska jag skriva på mitt projektarbete och ikväll blir det antagligen umgänge med Sofie och Kim vi ska se filmen Twiligt. Jag har inte sett den tidigare men folk pratar ju så gott om den så ska bli kul att se den.

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi nog senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback