Fan vilken morgon

Fan vilken morgon.
Kunde inte somna igår låg uppe säkert till 4. Vaknar typ kvart i 8 pappa ska köra till kstad kl 8 så har en kvart på mig.
Upp direkt och vad fan upptäcker jag då? Jo nån jävel har snott mitt smink , Jälvla syster!
Ta någon gammal HM fondution som eg är riktigt kass.Hinner precis borsta tänderna, klä på mig o platta håret lite och springa ut i bilen till pappa. Åker till skolan.

Lärare inte där fast att vi skulle ha projektarbete. Ta bussen, tåget hem.
Kommer hem glömt nyklen.Ringa mamma som kommer hem och ger mig nyckel men tjattar.

Uch ibland är morgnarna bara för jäkla jobbiga.
Men nu ska det ätas frukost för jag är hungrig så att jag snart dör. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback