090331

Var i skolan idag då först Religion, sen mate asså jag förstår mig verkligen inte på min mateB bara massa konstiga x och y och frågar man mateläraren om något så säger han bara svaret och kan inte förklara varför. Så det hjälper ju inte spec mycket. Sen skulle vi på föreläsning om Alkohol de ville att vi 3or som ska ta student skulle veta hur man dricker på bästa sätt. För sem dem sa "Vi kan inte säga åt er att dricka på studenten o studentveckan för en del av er kommer göra det ändå men vi kan berätta hur man gör det på bästa sätt" och det stämmer ju.

Efter föreläsningen slutade vi, följde med några klasskompisar som skulle och käcka i stan men åt själv inget (riktigt hungrig nu) för jag skulle övningsköra hem. Det gick rätt hyffsat första gången jag körde om någon men måste träna på/av fart.

Men nu ska jag ta och äta lite krumelurer är hungrig och sen blir det religionsarbete. Det är rätt svårt Etik och Moral och jag fattar inte så jätte mycket men jag måste verkligen få högt på arbetet för fick högt betyg för provet och förra arbetet o min religionslärare har höga förväntningar på mig nu och jag med för jag vill förstås ha ett bra betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback