090318

Tänkte inte skriva så mycket ska snart se film.

Blev så satans sur på min handledare i projektarbetet jag har lagt ner hur mycket tid som helst på det ju, (för mycket tid) och nu 2 dagar innan så säger hon att jag inte hade behövt skriva om både förskola o skola så nu ska jag ta väck skolbiten . Hon kunden inte kläckt ur sig det liiiite tidigare typ i agusti eller september månad?
För själv trodde jag att det var bättre dessto mer man skrev, ju mer energi och tid man la ner på arbetet, men tydligen inte.
Sen har mina föräldrar fått för sig att jag inte ska få ha studentfest med vännerna de vägrar gå hemifrån, men jag ska nog kunna få ut dem på nåt sätt.

Men har haft lite tur ändå idag slapp betalla för en sak det var bara att ringa så skickade dem och sen filmen som jag hade laddat ner hitade jag som dvd i storarummet så ska se den snart och dricka smoothie provade en ny med annans och banan inte lika god som den med banan och jordgubb men man måste testa lite nya saker ibland.

Jag mår inte alls bra, känner mig sjuk så ska sluta pladra om massa onödiga saker nu som ändå ingen bryr sig om.

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Åh, f-n vad grymt det låter ! Siesta hade helt okej artister, hade gärna åkt dit om det inte vart så långt ned.

2009-03-19 @ 20:05:45
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback