090313

Missade första tåget till skolan imorses irriterande men jag kom dit till slut iallafall fast en halv timme försenad.
Det är rätt skumt att även om fredagar är den dagen då vi slutar tidigaste så är det också den dagen med flest lektioner Naturkunskap, Svenska , Funktionshinder och Religion.
Fast egentligen så är måndagen den dagen som är kortast med bara en lektion men jag läser inte den kursen.

Hade tänkt köpa dricka när jag kom tillbax till Hässleholm men märkt att jag glömt passet hemma så fick ringa mamma och fråga om hon kunde köpa till mig. Hade tur för hon var i stan med mina andra två systrar så gick en runda på stan med dem och gick och fika cheskake (eller hur det nu stavas). Det var första gången jag åt det JÄTTE GOTT ju.
Sen köpte jag dricka också som sagt någon ny sorts cider och päronvodka blev riktigt dyrt men jag har varit sugen på päronvodka, piggelin och sprite så länge nu så fick bli så nångång ska man ju få unna sig.

Ikväll blir det fest ska bli skit kul och min bästa kompis Gina kommer hem har inte träffat henne på 3 månader eftersom hon för tillfället bor och studerar i Tyskland. Hon har varit hemma en gång under dessa 3 månader men då var jag i Danmark och firade pappa när han fyllde 60års dag. Men nu kommer hon som sag hem och jag längtar nåt så otrolig mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback