Varför läser vi de stora bloggarna??

På tal om det som jag skrev förrut så känns det fortfarande helt ofattbart vi skulle ju skicka ut inbjudningskort till min student och hade skrivit "Familjen ***" Då hans efternamn. Så vi fick skriva om det till Maria **** hennes efternamn.

Men iallafall jag skulle börja plugga vid 2 idag men vet ni vad jag gjorde jo jag fasnade på Kenzas blogg, shit jag tycker inte ens om människan en riktig stureplanbitch som slösar upp 10 000 på en väska. Suck. Men jag har ju läst att hon skrev mycket vettigare saker förrut så kollade tillbax och måste nog hålla med om det. Men jag frågar mig frågan som så många andra också gör. Varför läser vi dessa stora bloggar? De innehåller ju inget vettigt egentligen. Själv läser jag Kenzas, Kissie och blondinbellas bloggar typ varje dag. Men jag tror det är av en ren vana , men egentligen är som sagt ingen av dem spec bra ju och Kissie hon är ju fan hemsk som bara den. Tycker ju verkligen inte om det hon skriver egentligen.

Iallafall så tänkte jag städa undan lite på mitt rum nu och sen kanske göra amerikanska pankakor och plugga matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback