Utgång och sedan frukost vid sjön

Fast att jag egentligen inte hade tänkt det så blev det utgång igår. Vi var först uppe hos Andy skulle väl kunna kalla det för Chillfest. Det var iallafall jag, Sofie, Therese, Andy, Kim och Fredrik. Sen lite över 11 så begav vi oss till Kingan (Kings head) . Har inte varit där på ett halv år så var trevligt. Dansade loss en hel del där till The Ark, Timbaktu, schlagerlåtar och lite annat. Träffade på nästan hela kims släkten där dessutom.
Sedan drog vi viddare till Qbar där vi även träffade Sandra och ett gammalt ragg till mig fast han var bara skum.




Igår sa jag till Alex att jag egentligen skulle behöva göra ett experiment i funktionshinder kursen där en kompis skulle bestämma vad man skulle göra under en timmes tid och sedan skulle man skriva om hur det kändes och hur man kom på vad som skulle hända. Men eg hade jag tänkt att inte göra något utan bara skriva iallafall. Men kl 12 idag så kom Alex hit och sa att vi skulle köra någonstans så efter ett tag när han hade fått upp mig så körde vi iväg. Känns lite märkligt. Men vi hamnade till sist vid finjasjön där vi satt och åt bagueter : ) Trevlig fast det blåste och jag var trött.





Nu fortsätter mina studier - matte, funktionshinder, samhälle och allemänsrätten. Förrutom proven som kommer nästa vecka så tänkte jag dessutom att jag snart skulle börja kolla på proven som kommer veckan eter det med. Hum det blir bara 5 prov men jag har inte tid att plugga nästa helg för då är det festivalen siesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback