Repris på Eurovisen Song Contest


Eftersom att jag var ute igår så kollar jag på Eurovisen Song Contest nu , det är ju förstås inte alls samma stämning men måste ju se det ändå. Nu är det Azerbaijan jag tycker denna låten var ritkgit bra min favorit kanske.  Har inte hört norge men de kommer väl också sen . Precis som igår så har jag funderingar på att åka till Norge och se det hela live vorre ju en fantastisk upplevelse men får hoppas att någon följer med då.

Kanske borde ha stannat hemma igår och sett på det för jag tycker verkligen att Eurovisen Song Contest är kul. När jag var mindre var jag helt fast av  det och brukade kolla runt överallt på internet om intressant fakts inför finalen och jag såg altid på inför programmen m.m. Men så är det inte längre men trots det så tycker jag att det hade vatt kul att se det igår. Det är kul med så annorlunda musik och det speglar ju verkligen varje lands kulturer m.m. Eller nu vet jag inte vad jag babblar om hehe Opera kanske inte är så svenskt eg men i vissa låtar så är det ju åtminstone så ;)


Nu kommer norges låt, måste ju kolla och sen blir det frukost och ja ni vet plugg (hur många gånger skriver jag egentligen inte det)

FAN killen är ju både het och bra!! = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback