Tandläkaren

Godmorgon. Vad har ni för er?

Fick ju sms igår om att vi var lediga idag, skönt med en sovmorgon till tänkte jag men icke för då kommer jag på
att jag skulle till tandläkaren klockan 10,00 och eftersom de har stängt tandregleringen (där dem har det för tandställning) så måste jag åka in till Kristiandstad. Mamma följer med mig som tur är annars hade jag aldrig hittat.
Men jag förstår mig inte rktigt på henne jag går i skola Kristiandstad ju och pappa jobbar där så brukar åka in med honom och då tar det cirka 30 minuter , men mamma hon vill ha 1½ timme på sig. Hur tänker människan egentlige? Kommer ju få sitta i väntrummet och vänta en massa. Men hon är snäll som följer med så bäst at göra som hon vill.

Måste snabba mig nu, ska köra snart men vi hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback