Sallad - så gott och så nyttigt!

Åt precis kvällsmat. Mina föräldrar hade gjort kotlett och potatis men så var salladen slut och kvällsmat utan sallad ddet går bara inte för mig. Jag vet inte när jag blev så beroende av sallad helt plötsligt för innan åt jag det aldrig. Men nu ja då är det sallad som gäller till frukost, lunch och middag. Men det är ju nyttigt och gott så är ju bara att se det possetivt.

Oftast så har jag salladsblad, gurka, tomat, lök, vitlök, ost och banan i min och salladskrydda över det, ljuvligt gott.

 

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, göra mig en smoothie och sedan är jag redo för att återigen börja plugga. Ni som säger att Barn och fritidsprogrammet är slappt ni vet inte vad ni snackar om. Men tack och lov är jag ledig imorgon så kan plugga till sent och har även dagen imorgon på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback