Plugg och tv today ;)

Har typ pluggat hela dagen så nu får det faktikst räcka, har pluggat mattte, inför funktionshinderprovet, fixat projektarbete och skrivit handledning till min saga, Egentligen borde detta inte ha tagit nästan 6 timmar men det är vad det ha gjort så nu kanske ni förstår att jag är helt slut körd. Ska ta mig en duch och sen får vi se vad som händer ikväll men om jag ska va ärlig så tror jag inget spec kommer att ske tyvär , det blir väl tvtittande och så.



Om det blir tvkväll så är det ett nytt programm som börjar klockan 20, 00 på tv3 som jag tänkte se. Det är momma's boys som är ett nytt dejtingsprogram på tv 3. Det är tjejer som ska dejta en kille men det är inte bara killen som de ska passa in hos utan även hos mamman som också ska vara med och välja tjej. Men talang går ju faktikst sammtidigt så har lite svårt att bestämma mig för vilket jag ska se.  Men det löser sig väl på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: jag har inte sagt att jag är större än henne :/ tidningen skrev "hetare" men jag tycker inte om rubriken ändå... jag vill inte verka bättre än någon annan :)



Ha en fin kväll! :)

2009-05-18 @ 19:49:32
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för att du uppskattar bloggen :) det betyder massor!



Hoppas att du ha en fin kväll ^^

2009-05-18 @ 23:47:55
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback