Mamma o papas bröllopsdag

Jag får väll ähum erkänna att det inte blev något pluggande överhuvudtaget med mateboken, visst jag kollade i några minuter men det var nog också allt. Mamma påminde mig sedan om att det var deras bröllopsdag idag och som varje år så skulle vi köra ut till Ignabergakyrka , där dem gifte sig och fika. Det blev en trevlig eftermiddag med rån, kex, ölkorv, druvor och champange. Hade svårigheter med att äta men rånen gick hyffsat bra.




Håller på att sminka mig nu, sen blir det fest och björket det är nämligen gratis inträdde nu igen så man får passa på dock vet jag inte om jag stannar där så länge.


Kommentarer
Postat av: Bea

Ha så kul på Björket :)

2009-05-09 @ 22:15:10
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback