Ibland kan det väl va okej att få bli bortskämd?

Jag kan inte hjälpa detta. Men jag vill bli borstkämmd. Jag vill bli bortskämd av en kille. Jag älskar när killen spenderar en massa pengar på en och man kan känna sig som en äkta liten prinsessa. Jag har absolut inte emot när killen köper sakert till en och bjuder en på drinkar när man är ute. Och jag hade absolut inte haft något emot att bli bjuden på en resa.
Men sammtidigt vill jag ju knappast vara en hemmafru heller. Jag vill skaffa mig ett bra jobb och inte känna att killen behöver betalla precis allt.

Hmm detta blev ett konstigt inlägg men jag ville bara ha sagt att ibland är det faktikst okej att känna att man är en prinsessa bara det inte blir för ofta.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hallojjj



Var med och rösta på sveriges snyggaste kändis



En rolig grej bara..



vi kan oxå följa varandra på bloglovin om du vill..



kramissss

2009-05-12 @ 02:06:02
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback