Dragit bort visdomstand

Imorses åkte jag, mama och pappa till helsingborg för jag skulle till käk kirugen där trodde jag skulle bli undersökt och få lite information inför min kommande käkoperation men när jag kommer dit så visar det sig att de ska ta  väck min visdomstand, de flesta brukar ha två men jag hade bara en som tur var. Iallafall jag blev rätt chokad när jag plötsligt fick veta att jag skulle ta bort den,. Jag visste om att jag skulle va tvungen att ta bort den innan den stora käkoperationen. Jag hann inte bli riktigt nervösmen tänkte ändå på andra folk som har sagt till mig hur hemskt det är.

Fick förstås bedövnings så kände ingen men det var ändå läskigt med en skit stor spruta och sedan brottmasken. De delade på min tand två gånger. Kändes jobbigt efteråt med när bedvöningen var kvar och halva käcken kändes skit stor.



Har legat på soffan sedan jag kom hem. Kolalt på Oc, sovit en stud, druckit smoothie och ätit en macka som ja faktskt fick i mig genom att bara tugga en med tänderna på halva sidan.

Tyra Bank show har börjat så ska snart bytta till det för det avsnittet som jag kollar på är ädå snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback