Det kan ha hänt . .

Okej, det kan hända att jag sent igårkväll tänkte att "Fan också det blev inget pluggande igår, bättre att försöka sova snart så att jag är utvilad och orkar med det imorgon" Det kan också ha hänt att klockan sedan plötsligt efter att ha kollat runt på datorn på tok för länge plötsligt var 3 på natten. Det kan också ha hänt att jag därför vaknade mycket senare än vad jag hade tänkt och att klockan redan är halv 1.

Men om detta nu har hänt så är ju klockan bara halv 1 och då ska jag nog trotsallt både hinna med att äta frukost, städa rummet, söka engelska A utbildning, skicka en ansökan till ett viss dagis, betala räkning och lite annat. Sen att jag inte är klar lika tidigt som ja egentlige hade tänkt är en annan sak, men sandra kunde ändå inte ses idag så därför har jag nu längre tid på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback