Gammla minnen, genom brev och dagböcker : )

Festen igår var inte någon höjdare så jag, Sandra, Kim och Emil stack till Qbar efter någon timme men klockan var ju typ bara 23 och där var inget folk så vi bestämmde oss för att hitta på nåt annat körde runt lite i Emils bil och hamnade till sist i Kstad där vi först åt på McDonals och sen skulle gå o kolla in Hasslebaren en väldigt en tråkig bar fast de hade billig dicka där.  Stannade inte alls länge där, när vi sedan skulle gå mot bilen så ramlade Sandra x ) Skadeglädje på hög nivå nej men seriöst ni skulle ha sett HAHA x )

sen körde Emil hem mig för jag skulle upp tidigt o plugga var det tänkt idag, vaknade vid 8 först men tänkte att jag skulle få lov att sova lite längre. vaknade vid 12 och Elinor kom in till mig o vi låg o mysste x ) Sen fastade jag framför mina gammla dagböcker o gammla brev från vänner och brevväner som jag hittade på vinden igår när jag letade efter annat. Det är ju verkligen hur myssigt som helst att läsa igenom sånna gammla saker, massa minnen som kommer upp och man blir helt sentimetalisk : )  Egentligen borde man börja skriva dagbok igen för det är verkligen trevligt som sagt att läsa det ett par år senare, men det är ju nu länge sen jag slutade att skriva.

Man kan ju inte låta bli att undra vad ens gammla vänner har för sig nu, hur de mår m.m. Jag tror att jag verkligen har svårt att släppa de närmaste vännerna. Jag saknar fortfarande min bästis som jag hade från när jag gick på dagis och upp till 15 års ålder. Hon är verkligen en av de bästa vännerna jag haft. Men vi växte ifrån varandra :(

Men nu ska jag ta och äta en snabb frukost , är ursvulten och sen blir det att sätta sig med projektarbetet ska hem till Sandra sen ikväll interjuva henne : ) Hon bytte ju från vanlig skola till montessoriskola i 7an och har ju då märkt vilken tydlig skillnad det egentligen är. Sen ska vi nog hitta på nåt skoj efter det med, det kanske blir spel kväll med några till : ) Vi får se vad kvällen har att bjuda på helt enkelt men nu är det äta och sen plugga som gäller :/


Kommentarer
Postat av: lisa

VARFÖR INTE?? det kommer la bli askul! :O

2009-03-09 @ 10:52:33
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback