Körkortsplaner

Idag är det måndag och måndagar innebär ledig från skolan för mig , riktigt skönt : )
Dock skulle man vilja kunna bara ta det lugnt och slappa då men det hinner inte riktigt jag med.
Klockan ringde kl 9 i morses och 50 minuter senare befann jag mig nere på körskolan redo för en körlektion.
Det var riktigt länge sedan jag körde med traffikskolan, det har ju varit så himla mycket med skolan och sånt. Men
 jag vill verkligen ha körkortetet till sommaren och då helst innan studenten  tänk vad skönt det skulle vara att ha både gymnasiet och körkortet avklarat om typ bara två månader. Tog man då dessutom körkortet bara några dagar innan studenten så skulle jag firat att jag klarat av båda sakerna sen.



Så nu måste jag ta tag i det ordentligt. 
- Det blir körlektion varje måndag och sen körkortsteori resten av måndagarna.
- Har sättit upp att jag ska klara 1 - 2 kapitel varje vecka i boken
- Köra helst varje dag
- Köra till och hem från kstad så ofta som möjligt

Jag kan och jag  ska fan fixa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback