Fan vad jag är besviken på mig själv

Alla ska hela tiden skryta över sig själva i sina bloggar. De är så smarta, fina m.m.
Men jag säger tvärtom bli aldrig som mig,  jag skäms så satans mycket över mig själv iallafall när det gäller skolbiten.
Det är andra dagen denna veckan som jag är hemma nu egentligen helt utan anledning.
Men jag har ju en bra bit till min skola och brukar åka med pappa ibland efttersom att han jobbar i kristiandstad. Så sa han till mig att vi skulle åka halv 10 alltså vara där klockan 10 men sen har han ett ärende och kommer inte hem förrän 10. Då skule jag ju typ ha kommit ´40 minuter (hela lektionen för sent) och sen har vi bara en lektion kvar.
Alltså sket jag i det. Fan vad kass stil av mig.

Jag skäms och får ångest som ett as ångrar riktigt mycket att jag inte tog tåget istället får ta och göra det nästa gång.
Ska skärpa mig nu!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin dag!

2009-03-12 @ 10:25:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback