100 dagar kvar till studenten ;D

Igår somnade jag riktigt tidigt iallafall för att vara mig, klockan 22 efter andra avenyn.
Men jag drömde en riktigt hemsk dröm, tror det var en av mina vänners begravning och sen började väckarklockan ringa kl 6 och jag trodde det var nåt i drömen så jag började gallskrika. Förlåt familjen ;)

Och förresten idag är det 100 dagar kvar till studenten. Var i skolan idag första dagen på 12 veckor typ.
Visst var det kul att träffa visa igen  men samtidigt vill jag verkligen inte vara i skolan. Så otroligt mycket roligare på praktiken och saknar barnen där.

Igår fick jag sms om att mina efterängtade böcker hade kommit, så efter skolan var jag och hämtade dem så nu blir det läsning ( : Ska börja med 14 år til salu.

Ni får ha det så bra, så hörs vi nog senare ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback