090323

Ledig idag licksom alla andra måndagar ringde och bokade körlektion för måste verkligen börja ta tag i det ordentligen, sen var det meningen att jag skulle söka jobb men jag drar mig verkligen för att göra så jobbigt tycker jag och sen hade mitt nya personliga brev, cv o andra saker jag kopierat försvunnit riktigt störigt men letade iallafall lite och vet vart jag ska skicka in o ringa sen hmm när jag nu har tid att göra det vet jag inte.

Sen var jag och syster och tränade Arobic det var rätt kul fast kanske inte riktigt min grej får se om jag prövar det igen men har lust att pröva på spinning eller kickboxning nästa gång kanske : )

Ska nog snart och sola med Sandra så jävla gött x )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback