090321

Jag har blivit riktigt kass på att blogga iallafall jämfört med innan. Den närmaste veckan kommer det inte bli bättre heller
för min lapptopp är på lagning och den jag sitter vid nu är riktigt seg att få igång.

Vaknade idag och sen gick jag och gjorde min o Elinors nya favorit frukost man tar först crusli o sen vanilj yoghurt över, varma jordgubbar i micron o hälla över dem o lite av såsen och sen bananbittar : ) Super smarigt.
Åt det och kollade på Landet längesedan.

 Kass bild men det är iallafall riktigt gott


Är riktigt seg idag och ska snart lägga mig i sängen igen o se på en film till : ) Sen ikväll kommer nog Sandra hit, men hon vill att jag ska komma till henne så får se hur det blir.

Ska ni kolla på robinsson ikväll?
Jag ska, fast hörde att det var fusk i år att det inte alls bodde ute på den där ön utan i ett lyxhotell egentligen.
Men kan ju vara kul att se ändå.

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Haha jag hade en kompis i hässleholm. Han sa att det var en ganska chill stad, men jag lovar att h-holm inte är värre än kiruna -.-

2009-03-22 @ 14:08:26
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback