090319

Idag har jag haft studiedag, hade planerat att ägna förrmidagen åt projektarbetet men det blev nån timme till o en till och klockan hann bli 18,00 innan ja var färdig. Men skönt nu när det är utskrivet visst det blev inte riktigt så bra som det kanske hade kunnat ha blivit men jag har kämpat som fan och lagt ner mycket energi så nu får det va, min energi är slut helt enkelt.

Sen bakade jag en cheeskake läste dock inte tillräckligt noga på recepetet och märkte inte förrän senare att det var en sån som inte alls skulle stå i ugnen i 30 min utan den skulle stå i frysen i 3 timmar. Men den blev faktiskt bra : )

Ungspankan blev dessväre inte alls lika bra såg väldigt konstig ut och helt uppsvulen på vissa ställen, men den var ätbar iallafall.

Sen kom Andy och Kim hit och även Sandra lite senare spelade spel, åt cheeskake och var ute och gick. Väldigt tur att en del inte hör vad jag babblar om när jag är trött , men kan inte hjälpa det =P

Nu är klockan snart halv 2 på natten måste verkligen sova för ska upp om fem timmar.

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Haha jag hade nog också viljat bo i hässleholm... I alla fall under Siesta ;b

2009-03-21 @ 08:57:15
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback